mgr Magdalena Michalik – Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie, logopeda, terapeuta EEG-biofeedback, nauczyciel wychowania przedszkolnego i wczesnoszkolnego.
Gabinet logopedyczny u Pani Madzi, Kraków – Dębniki, wyposażony jest w najnowszy sprzęt i pomoce, które pozwalają na przeprowadzanie ciekawych i rozwijających zajęć. Metody i formy pracy dostosowane są do indywidualnych potrzeb i możliwości pacjenta. Terapia prowadzona jest w formie zabawy. Atmosfera pracy sprawia, że dzieci z ochotą wracają na cotygodniowe zajęcia.
Doświadczenie: Od momentu rozpoczęcia praktyki terapeutycznej, kilka lat temu, zaufaniem obdarzyła mnie już ponad setka podopiecznych, zarówno dzieci, jak i dorosłych. Dzięki umiejętnemu połączeniu wiedzy, doświadczenia i kreatywności wypracowałam indywidualny styl pracy, który przekłada się nie tylko na sukces terapeutyczny pacjentów, ale i na atrakcyjność samych zajęć. Wnikliwa diagnoza, szczegółowo zaplanowana terapia i bezkompromisowy monitoring postępów, cechujące współpracę ze mną, gwarantują szybkie i efektywne osiągnięcie zakładanych rezultatów.
Wykształcenie:
LOGOPEDA
- kwalifikacyjne studia podyplomowe w zakresie logopedii, ukończone na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
TRENER BIOFEEDBACK EEG I STOPNIA
- szkolenie obejmujące część teoretyczną oraz warsztaty praktyczne (40 godzin), po których zdobyłam wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do prowadzenia treningów Biofeedback EEG i GRS w zakresie I stopnia, organizowane przez Akademię Biofeedback EEG Centrum Szkoleniowo – Terapeutyczne w Warszawie
NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO I WCZESNOSZKOLNEGO
- jednolite studia magisterskie dzienne w zakresie pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, ukończone na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
Kursy i szkolenia:
- warsztaty: „Test SON-R 2,5-7 – badanie i interpretacja wyników”
- szkolenie: „Biofeedback EEG (neurofeedback) oraz Biofeedback GRS w zastosowaniach klinicznych oraz treningu szczytowej wydajności (peak performance)”